Przeglądając niedawno net zauważyłam, że dużo ludzi nie wie gdzie w takim mieście jak Kielce, można pójść zjeść, napić się dobrej kawy, czy ...

Nadajemy z Kielc

Przeglądając niedawno net zauważyłam, że dużo ludzi nie wie gdzie w takim mieście jak Kielce, można pójść zjeść, napić się dobrej kawy, czy po prostu spędzić miło czas. Sama też często się nad tym zastanawiam, bo jest dużo fajnych miejsc, ale są już trochę oklepane np. Kadzielnia. Może nowa galeria handlowa Echo? Co prawda odbywają się tam różne imprezy, są wystawy i ogólnie coś się dzieje, ale nie jestem zwolenniczką spędzania każdej wolnej chwili w takim miejscu. Zagłębiając się dalej w ten temat stwierdziłam, że jest jednak kilka takich perełek w Kielcach, które uwielbiam odwiedzać i fajnie by było stworzyć przewodnik po tym trochę cieszącym się złą sławą mieście. To będzie moje subiektywne podejście do sprawy i może któryś z czytelników tego bloga ma swoje ulubione miejsca o których ja nie wiem. Chętnie bym się o nich dowiedziała i może by się tutaj pojawiły, by każdy mógł zobaczyć, że Kielce nie są takie złe. Oczywiście nie dyskryminuję innych miast, bo lubię podróżować i bardzo miło wspominam moje wypady do Krakowa czy też Warszawy, nawet rodzinne Kozienice mają swoje dobre strony. Możliwe że nie będę się skupiać tylko i wyłącznie na Kielcach, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Oczywiście wszystko w miarę możliwość. To będzie taki przewodnik podróżniczy z modą w tle.

Pierwsza wycieczka już była...
 

Kamieniołom pod Karczówka

Zalany kamieniołom nieopodal Trzcianek

1 komentarz:

  1. Coś tu pomieszałaś, fot III to chyba cementownia Nowiny lub Małogoszcz.

    OdpowiedzUsuń