Wczoraj miałam okazję być na półfinałowych pokazach mody Kieleckiego Off Fashion. Wieczór zaczął się pechowo, byłam poirytowana, że nie zdąż...

OFF FASHION

Wczoraj miałam okazję być na półfinałowych pokazach mody Kieleckiego Off Fashion. Wieczór zaczął się pechowo, byłam poirytowana, że nie zdążę na czas co odbiło się na moim humorze. Gdy już dotarliśmy na miejsce miałam średnią pozycję do robienia zdjęć i okazało się, że zapomniałam karty pamięci do aparatu... Na szczęście mój kochany chłopak uratował całą sytuację i wziął swoją na wszelki wypadek:*
Tematem konkursu były znaki zodiaku, podejście było naprawdę różne. Niektóre projekty naprawdę mi się podobały, niektóre z nich bardzo mnie zaskoczyły:) Garstkę tego co zobaczyłam możecie oglądać na zdjęciach poniżej.











Fot. Ja i Michał:)

6 komentarzy:

  1. szkoda ,ze nie mogłam byc ;)

    niektóre mi się podobają :> inne mniej ale ogolnie pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tutaj wiele fajnych zestawów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. off był naprawdę ciekawy ale nie aż tak jak nasze dzisiejsze spotkanie ! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha widziałam Cię... chociaż początkowo nie byłam pewna, że to Ty, ale poznałam po KAPELUSZU =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że wreszcie miałyśmy okazję poznać się osobiście:)

      Usuń