Pierwszy jesienny spacer w tym roku...pierwszy ponieważ od kilku dobrych dni, na samą myśl o wyjściu z mieszkania wzdrygałam się z zimna... ...

Jesień w pełni

Pierwszy jesienny spacer w tym roku...pierwszy ponieważ od kilku dobrych dni, na samą myśl o wyjściu z mieszkania wzdrygałam się z zimna... Perspektywa wstawania rano i wychodzenia na uczelnie o 7:30 przy 3 stopniach Celsiusza była dla mnie co najmniej przerażająca, a i aura panująca na dworze przypominała bardziej zimę, niż jesień. Na szczęście chociaż na chwilę zrobiło się ciepłej. Całą niedzielę spędziłam na dostrzeganiu, że jesień nie jest wcale taka zła, a w dobrym świetle bywa bardzo urokliwa:)







Fot. Michał Ł. i ja

31 komentarzy:

  1. jakie piekne zdjecia!!! świetny look- a ja uwielbiam jesień- ale ta cieplutką i słoneczną!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. aparat to twoje trzecie oko... tu zawsze są dobre zdjęcia.
    pozdrawiam

    a! zapomniałabym! w kapeluszu wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, Twoja opinia na temat zdjęć dużo dla mnie znaczy :)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia ;)
    śliczna kurteczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie!!!! Już kolejny interesujący post, który tutaj widzę. Inspirujący, a to chyba najważniejsze.. ;p

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook: "annffashion" --> dałabyś "Lubię to!"?..

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo fajne zdjęcia :) Lubię takie post <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! :) Z chęcią bym przygarnęła ten Twój kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię jesień, śliczny komin

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jesień jeśli jest ciepła :) kolory wtedy powodują uśmiech na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko idealnie, kolorystyka i styl! MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie soczyste kolory na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne zdjecia;)
    koszula i kapelusz <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. no powiem że zdjęcia sią przepiękne!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/- klikniesz na baner shenside?
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham, uwielbiam jesień <3 moja ulubiona pora roku :) te zdjęcia są piękne i magiczne <3
    dodałam do obserwowanych :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany.. jakie świetne zdjęcia! Jakie kolory :O wow!! :D jestem pod wrażeniem :) zapraszam i do mnie :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! ...a do tego zdjęcia jakie piękne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny szablon i bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog i naprawde super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę tym samym ! :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie wygladasz :) taka jesien jak na zdjeciach jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, oczarowały mnie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna ta nasza jesień tego roku i boska ty w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam kapelusze. początki jesieni są miłe, te złote, słoneczne.
    komin bardzo przytulny i w ciepłym kolorze nawet:)

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiej jesieni jak ta dawno nie było ... ale jest cudowna ;)

    zapraszam do siebie na by-alexis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw, podoba mi sie połączenie granatu z czerwienią mega modnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super połączenie. Idealnie trafiłaś w mój gust. Masz bardzo ciekawe wyczucie stylu :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia:)
    zapraszamy do nas http://enjoyourfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń