Nowy Rok i każdy ma jakieś postanowienia, najczęściej żeby schudnąć lub wyjechać gdzieś w ciekawe miejsca. A ja? Żeby pracować... Przez o...

Nowy rok, nowe wyzwania

   Nowy Rok i każdy ma jakieś postanowienia, najczęściej żeby schudnąć lub wyjechać gdzieś w ciekawe miejsca. A ja? Żeby pracować... Przez ostatni rok rozwijałam się jako grafik, pracowałam nawet w drukarni, jednak jak długo można pracować poniżej najniższej krajowej? No nie za długo :).
   Nie mogę powiedzieć, że był to rok stracony, skończyłam kurs grafiki w Warszawie i gdy patrzę na moje ostatnie prace to widzę duży postęp. Czuję jednak, że przyszedł czas na zmianę, a mianowicie przeprowadzenie się do innego miasta, może nawet założenie własnej firmy... kto wie :).



4 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia i mnóstwo pozytywnej energii ;) No i odnalezienia nie tylko nowej pracy, ale samej siebie w nowym miejscu ;))

    OdpowiedzUsuń