Gdy przychodzi okres jesienno zimowy, tylko jedna rzecz zwraca moją uwagę na półkach sklepowych, a mianowicie swetry! Mam ich już tak dużo w...

Swetry, swetry i jeszcze więcej swetrów...

Gdy przychodzi okres jesienno zimowy, tylko jedna rzecz zwraca moją uwagę na półkach sklepowych, a mianowicie swetry! Mam ich już tak dużo w szafie, że powoli zamienia się to w jakąś obsesję:) Nie to żebym chodziła cały czas w swetrach...ale ewidentnie mam do nich słabość. Sweterek, który widzicie na zdjęciach jest moim najnowszym nabytkiem i już stał się faworytem w "swetrowej" kolekcji:)






Zdjęcia zostały zrobione na Kieleckiej Kadzielni, która nawet gdy na dworze szaro ma swój urok i jest moim numerem jeden wśród miejsc na spacer w Kielcach.
Fot. Michał

17 komentarzy:

  1. bardzo ladne polaczenie :) burgund i bialy dobrze wspolgraja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great look dear...really love your boots...awesome colour...
    you have really great blog...
    what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog...
    kiss and happy day
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  3. JAKIE TY TU MASZ PIĘKNE BUTKI! JA MARZE O TAKICH ALE CZARNYCH, I SZUKAM OD ZESZŁEJ JESIENI:(( A TY WYGLĄDASZ TU ŚWIETNIE! WIĘCEJ TAKICH POSTÓW :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek idealny.

    obserwuję

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te kapelusze :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ty masz śliczne buciki *.* zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. białego swetra jeszcze nie mam..;> chyba pora to zmienić;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne buty! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna stylizacja, kapelusik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd spodnie Kochana ?
    świetna stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie firmy G.Cause zakupione w jakimś sklepie w galerii zielonej w Puławach, niestety nie pamiętam nazwy tego sklepu:) Pozdrawiam

      Usuń
  11. ślicznie wyglądasz! Botki<3
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. też uwielbiam swetry :) ale ostatnio się z nimi trochę pohamowałam i kupiłam jakieś marynarki :D świetny kapelusz i buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazwa bloga jest bardzo adekwatna, bo do twarzy Ci w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok temu mieszkałam na przeciwko Kadzielni, bardzo ładne widoki miałam za oknem :) Świetny blog, ciesze się bardzo, że tutaj trafiłam :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń