Wreszcie pogoda pozwoliła mi wnieść trochę świeżości i zwiewności do mojej garderoby. Z radością wyjęłam z szafy lżejszą kurtkę i buty na ob...

śliwka & brzoskwinia

Wreszcie pogoda pozwoliła mi wnieść trochę świeżości i zwiewności do mojej garderoby. Z radością wyjęłam z szafy lżejszą kurtkę i buty na obcasie. Pomimo wszechobecnych czarnych ramonesek postawiłam na skórzaną kurtkę w kolorze! Nie lubię gdy za dużo osób chodzi ubranych tak samo, zawsze staram się wybierać jakiś element który będzie mnie wyróżniał, Wy też tak macie?






Fot. Michał Ł.

17 komentarzy:

  1. kochana wyglądasz prześlicznie! te spodenki wpadły mi w oko :)
    Buziaki! ♥♥

    Mam nadzieje,że nie potraktujesz tego jako spam ale niedawno założyłam swój fanpage, niesamowicie byś mnie uszczęśliwiła poświęcając sekundę i klikając Lubie to ;) FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy chyba tak ma że nielubi wyglądać jak inni :) a zestaw świetny- uwielbiam kapelusze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubię czerń;) i na pewno z niej nie zrezygnuję;)
    a ramoneska tak naprawdę do wszystkiego pasuje;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten zestaw, kolor spodni jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, świeżość, radość, wiosna.
    Ostatnio świętokrzyskie słoneczne i zachęca do spacerów

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany zestaw. Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie! podoba mi się ♥
    super wyglądasz w tej stylizacji :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęcu bez kurtki wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw - nawet nie potrafię powiedzieć, która rzecz podoba mi się najbardziej!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie kolorów. :)
    Bardzo mi się podoba. :*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! śliczny kolor spodni!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja:) A kurteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto, aczkolwiek niebanalnie!

    OdpowiedzUsuń