Moje nogi zaprowadziły mnie niedawno w miejsce gdzie nie byłam dobre 3 lata...Kiedyś natrafiłam na nie przypadkiem i bardzo mi się spodobało...

Spacer przez Kielce

Moje nogi zaprowadziły mnie niedawno w miejsce gdzie nie byłam dobre 3 lata...Kiedyś natrafiłam na nie przypadkiem i bardzo mi się spodobało, niestety jakoś nie było mi po drodze, żeby tam wrócić. Jednak trochę wolnego czasu, piękna pogoda i chęć spędzenia czasu na świeżym powietrzu sprawiły, że przypomniałam sobie o dość fajnie zagospodarowanym terenie zielonym w środku miasta :). Dziś zdjęcia właśnie z tego miejsca i stylizacja w jakiej czuję się najlepiej, czyli luźna, a jednocześnie kobieca.





Fot. Michał Ł.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam kapelusze ;) Także duży plus do całości. Zestaw bardzo fajny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kapelusze! Twój jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się taki spacer...
    ślicznie wyglądasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju, jakie ty masz nogi!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne włoski. Śliczne połączenie. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kobiecy zestaw.. Elegancja przełamana nutką niewymuszonego luzu.. Bardzo mi się podoba i z pewnością jeszcze tu zajrzę;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, ładnie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pięknie się komponuje, cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń