Pierwszy raz się zdarzyło, że nie mam prawie w ogóle wakacji...do połowy lipca zmagałam się z sesją na uczelni, a teraz uczęszczam na prakty...

Holiday

Pierwszy raz się zdarzyło, że nie mam prawie w ogóle wakacji...do połowy lipca zmagałam się z sesją na uczelni, a teraz uczęszczam na praktyki w firmie komputerowej. Każdy wolny weekend w domu jest dla mnie zbawieniem. Mogę wreszcie pospać do południa, jeść jagodzianki mojej mamy, po prostu pobyć na świeżym powietrzu z dobrą kawą i lekturą. W każdej wolnej chwili staram się znaleźć czas na zdjęcia i kilka pomysłów jest w trakcie realizowania. Mam nadzieję już niebawem podzielić się z wami efektami naszej pracy :)




A wy jak spędzacie swoje wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś, czy raczej siedzicie w domu? A może jesteście skazani na pracę tak jak ja? Czekam na wasze wypowiedzi i życzę miłego niedzielnego popołudnia :)



Fot. Ja

7 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie mnie oczarowało! Ja cały lipiec spędziłam w domu rodziców, czas zabrać się za siebie i iść do pracy :) Wraz z początkiem sierpnia koniec mojej laby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom rodziców to miejsce, w które wracam najchętniej.. Kawa na świeżym powietrzu, śpiewające nad głową ptaki, cień pod lipą. Uwielbiam takie wakacje! Zdjęcia są przepiękne;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza fotografia genialna :) może to brutalne ale wtedy dopiero docenia się czas wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Jestem pod wrażeniem, chciałabym kiedyś być autorką takiej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Piękna filiżanka .
    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń