Chyba powoli zaczyna mnie dopadać jesienna chandra, walczę z nią jak tylko mogę, ale widok za oknem nie napawa mnie optymizmem. Najgorsza je...

Leniwy weekend

Chyba powoli zaczyna mnie dopadać jesienna chandra, walczę z nią jak tylko mogę, ale widok za oknem nie napawa mnie optymizmem. Najgorsza jest ta niemoc jaką odczuwam, totalny brak weny sprawia, że dostaję szału! Niestety w ten weekend poddałam się okropnemu lenistwu...
Czasem człowiek ma dość wszystkiego i najchętniej wszedłby pod kołdrę i już spod niej nie wychodził, w takiej sytuacji biorę pierwszą, lepszą lekturę do tego kubek ulubionego cappuccino i tak czekając na promyk słońca spędzam czas w czterech kątach.





A wy co robicie gdy pogoda za oknem nie dopisuje, macie jakieś sprawdzone sposoby na nudę w długie jesienne wieczory?

16 komentarzy:

  1. Świetny szal w kratę ;))
    zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię doskonale! Sama mam nieustanną ochotę spać i jeść czekoladę ;)

    Pozdrawiam
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, u Ciebie też mi się podoba.
    Ja z chandrą walczę czytając zaległe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nieraz trzeba poleniuchować :) świetne to pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ostatnio tak samo, wcale nie chce mi się wychodzić z domu. Wtedy są dwa wyjścia...pierwsze które opisałaś i drugie ubrać się ciepło i iść energicznie na spacer:) Ale słonka bardzo mi brakuje oj bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie czytam HB :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia ;>
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To widzę nie tylko ty masz ochotę siedzieć w domu :)
    Moja przyjaciółka narzeka, że jestem leniem i nie chce mi się wychodzić, ale mi się kompetnie nic nie chce :P
    Bardzo ciekawy blog, przejrzysty, fajne fotografie. Dodaje do obserwowanych i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra szal!<3
    + teraz to już raczek świąteczna gorączka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo chandry bardzo ładnie wyglądasz. Klasa.

    OdpowiedzUsuń