Już od jakiegoś czasu nie było tu zdjęć na których to ja jestem na pierwszym planie... może dlatego, że coraz częściej wolę stać po drugiej ...

Chwila wytchnienia

Już od jakiegoś czasu nie było tu zdjęć na których to ja jestem na pierwszym planie... może dlatego, że coraz częściej wolę stać po drugiej stronie obiektywu :) Jednak ostatni wyjazd i piękne tereny w Busku Zdroju sprawiły, że powstało to co możecie dziś oglądać. Już dawno nie spędziłam, aż tak miłego popołudnia, bez pośpiechu, bez stresu, po prostu ciesząc się tym z kim i gdzie jestem. 
Zrobiłam nawet kilka zdjęć Zenitem, ale na efekty trzeba będzie jeszcze trochę poczekać :)






Fot. Michał Ł. i ja

11 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-od-allepaznokciepl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna koszula;) i kapelusz
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Fantastyczna torebka i buciki :) Cudowne zdjęcia! Obserwuje kochana oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę powiedzieć kochana o Twoich :) Naprawdę świetnie wszystko razem się komponuje - stylistyka zdjęć, stylizacje i design bloga :) Sama projektowałaś szablon ?

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Szablon pobrałam z jakieś strony, ale w sumie zmieniłam go w 70%, wszystkie zmiany wprowadzam sama.
      Ostatnio jednak coraz częściej myślę o własnej domenie i napisaniu swojej strony od podstaw :)

      Usuń
  4. Doskonale Cię rozumiem, jak miło jest chociaż na chwilę odpocząć, zrelaksować... taka odskocznia od szarej rzeczywistości :) Też ostatnio byłam na jednodniowej wycieczce, jednak dała mi takiego powera i energii, że teraz to mogę góry przenosić :) hehe Świetne zdjęcia, a Ty wyglądasz mega stylowo :) Ten kapelusik dodaje niebana;nego charakteru całości- super :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie zdjęcia :) Piękny kapelusz :)
    Zapraszam do mnie na domowe lody - prosty przepis ;)
    wenus-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty
    chwile bez pośpiechu i w miłym towarzystwie - bezcenne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buty! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kapelusz. Ja podobny kupowałam w http://www.sterkowski.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten zmysłowy wzrok ;-)

    OdpowiedzUsuń