Warto czasem przejrzeć zawartość dysku twardego, można wtedy natrafić na ciekawe znaleziska, jak na przykład zdjęcia, które miały być opubli...

Komputerowe porządki

Warto czasem przejrzeć zawartość dysku twardego, można wtedy natrafić na ciekawe znaleziska, jak na przykład zdjęcia, które miały być opublikowane rok temu...Czemu nie zostały wstawione na bloga? Tego nie wie nikt ... ani fotograf, ani modelka nie potrafią odpowiedzieć na to pytanie.
Nie ma jednak dla mnie zdjęć nieaktualnych, czy też "nie modnych" wiec nie zastanawiając się długo stwierdziłam, że opublikuje je teraz :)




Jeśli dobrze pamiętam całą sytuację związaną z tymi zdjęciami, to wraz z moim chłopakiem szukaliśmy niebieskiego budynku w Kielcach...po prostu bardzo lubię, gdy elementy ubioru pasują kolorystycznie do tła. Budynku niestety nie znaleźliśmy, ale Plac Najświętszej Maryi Panny wraz ze Wzgórzem Zamkowym też wyglądały bardzo ładnie :)



Fot. Michał Ł.

12 komentarzy:

  1. zdjęcia jak zawsze śliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajemy do najlepszych stylizacji na www.PolskieSzafiarki.pl.
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. ładna stylizacja

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to stylizacja
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/pogodowo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. CUdne jest to tło, idealnie pasuje, a Ty bardzo ładnie wyglądasz, świeżo i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudnie ! świetna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja się pytam gdzie dziewczyna w kapeluszu ma kapelusz?;) Ale bez kapelusza też super i z wielką przyjemnością będę zaglądać do Ciebie częściej! :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami bywam bez kapelusza, ale tylko czasami :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. pięknie wyglądasz:) mogłabyś mi powiedzieć który szablon wybrałaś bo bardzo mi się podoba:) a Twój nagłówek robi wrażenie:) ps Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mój blog Ci się podoba :)
      Oto link do szablonu: http://www.templatetrackers.com/2013/12/trackers-portfolio-blog.html
      Wprowadziłam dość dużo zmian, dlatego moja strona w znacznym stopniu różni się od oryginału :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetne buty. Jako pierwsze rzuciły mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorzej jak twardy dysk ulegnie zniszczeniu, co mi się niedawno przytrafiło...

    OdpowiedzUsuń