Oddając aparat do serwisu nie pomyślałam, że będę za nim tęsknić, aż tak bardzo. Chyba nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo jestem uzależnio...

Z miłości do fotografii 3

Oddając aparat do serwisu nie pomyślałam, że będę za nim tęsknić, aż tak bardzo. Chyba nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo jestem uzależniona od robienia zdjęć i jak dużo mogę mieć okazji by rozwijać swoją pasję w ostatnich tygodniach. Jednak nie mogłam dłużej czekać z naprawą, nic nie denerwuje bardziej niż przeglądanie zdjęć z których nic nie wyszło. Dziś jest już wszystko w porządku i mogę wrócić do tego co daję mi niezwykłą radość.








Na koniec znudzony pozowaniem kot :)




6 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia

    Zapraszam serdecznie do mnie na przepis na pyszną sałatkę z arbuzem.
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/06/saatka-z-arbuzem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fotografia uzależnia, prawda?? =]
    zawsze masz piękne zdjęcia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z latarenką mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne fotografie *.* <3

    OdpowiedzUsuń