Koniec z użalaniem się jak mało mam na wszystko czasu! Wróciłam do tego co lubię najbardziej, do spacerów, obserwacji i robienia zdjęć... Pi...

Miasto murali

Koniec z użalaniem się jak mało mam na wszystko czasu! Wróciłam do tego co lubię najbardziej, do spacerów, obserwacji i robienia zdjęć... Pierwsze co rzuciło mi się w oczy podczas naprawdę krótkiego spaceru to, że Warszawa jest miastem murali! Na odcinku Pół kilometra napotkałam 3, gdy wracam do domu z pracy mijam 4. Nie wspomnę ile czeka na odkrycie. Podjęłam więc misję odkrywczą, przynajmniej raz w tygodniu wybieram inna drogę powrotną do domu aby móc wreszcie poznać Warszawę. Każdy spacer postaram się uwiecznić, nie tylko murale ale również wszystko co będzie dla mnie interesujące. Dziś mam dla was przedsmak mojej misji. Zdjęcia wykonałam na Placu Europejskim i w okolicy: 

Fot. Ja (następnym razem postaram się zabrać aparat :))


P.S. Może ktoś z was mieszka w Warszawie i poleci mi jakieś ciekawe miejsce, nieznane dla ponad rocznego słoika :)


4 komentarze:

  1. JAkie genialne te murale, ludzie mają talent! U mnie w Czestochowie jest taki wielki Sętowskiego, Wieża Babel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :)) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam w każdym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Łodzi też mamy ich wiele.

    OdpowiedzUsuń