Zniknęłam na dość długo, ale wracam z nowym planem na... życie. Przez całe pół roku uświadomiłam sobie wiele rzeczy i powoli zaczęłam pod...

Nowe wyzwania


   Zniknęłam na dość długo, ale wracam z nowym planem na... życie. Przez całe pół roku uświadomiłam sobie wiele rzeczy i powoli zaczęłam podejmować decyzje dzięki którym doszłam już tak daleko. Nie obyło się bez chwili zwątpień, płaczu i frustracji. Ale dzięki temu trudnemu okresowi, dziś mogę się już pochwalić zaprojektowaną przeze mnie stroną internetową, pracami stworzonymi nie tylko dla firmy w której pracuję, ale również dla indywidualnych klientów i dla mnie samej. Powoli powstaje też pomysł mojej własnej działalności... Wiele osób pytało mnie o ilustracje, do tej pory robiłam to czysto hobbistycznie i tylko dla znajomych. Ale odkąd zainteresowanych zaczęło przybywać i wielu chciałoby kupić swoje graficzne portrety i nie tylko, zaczęłam sobie zadawać pytanie, czemu nie?



3 komentarze: