Przyszedł ten dzień kiedy postanowiłam założyć swój sklep z autorskimi plakatami. Długo się do tego zabierałam ze względu na przyświadczeni...

Mój sklep z plakatami

Przyszedł ten dzień kiedy postanowiłam założyć swój sklep z autorskimi plakatami. Długo się do tego zabierałam ze względu na przyświadczenie, że moje ilustracje nie są wystarczająco dobre. Jednak coraz większy odzew ludzi, że to co robię jest fajne sprawił, że postanowiłam zaryzykować. W tej chwili w sklepie znajduje się 5 wzorów i z każdym tygodniem będzie przybywać jeden nowy. Plakaty drukuję w sprawdzonej drukarki więc jakoś wykonania jest na wysokim poziomie. Myślę też nad wprowadzeniu plakatów, króre bedzie można sobie samemu wydrukować. Może ktoś się skusi? https://www.etsy.com/pl/shop/EngraphicStudio?ref=seller-platform-mcnav  

6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia! Mi się bardzo podobają Twoje pracę, zastanawiam się właśnie nad ,,Dark girl in the hat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje plakaty :)
      Obniżyłam teraz trochę cenę, żeby były bardziej dostępne :)

      Usuń
  2. Świetne prace. Życze powodzenia, owocnego funkcjonowania sklepu :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że prac przybywa! Cudownie się kochana realizujesz - jestem pewna, że osiągniesz sukces! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń